fredag 19 mars 2010

Du vet inte vad du har saknat...

..innan du sätter på dig en riktigt bra BH!

Vad många inte vet är att det är billigare att köpa en dyrare riktigt bra BH än många billiga. Gå till en riktig underklädesaffär och få en BH utprovad. Jag rekommenderar Change! Första gången jag var till Change gick jag från en 75C till en 65H och jag tror inte man förstår skillnaden innan man har prövat en riktigt bra BH, min första BH som jag köpte där sitter efter två år fortfarande perfekt.


En sak som är bra med Change är att du kan köpa en snygg, välsittande BH utan att tömma sparkontot helt. Är du medlem i Change Club (gratis och du får bonus på varje köp) så kan du ofta handla i butiken till halva priset eller få andra bra erbjudanden.

Visst kostar en av deras BHar lika mycket som två, tre eller fyra BHar på HM men att handla billigt betyder inte att man ska handla budget, det betyder att man ska handla smart.

1 kommentar:

  1. två ;) Vill inte lämna mina 10 000 downloads som jag har där :P haha....

    SvaraRadera